Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
NETKOM S.C. Paweł Pawlak Karolina Pawlak
zawartość Twojego koszyka
0 szt.  o wartości: 0,00 zł
Koszyk
  Katalog » Regulamin
Moje konto    
Kategorie
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Nowości
Zobacz wszystkie
Wyszukiwane frazy
Nasz Hit
Reklama
TB Print
Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego

Informacja o Firmie:

Sklep internetowy działający pod adresem www.e-netkom.pl prowadzony jest przez firmę NETKOM S.C. Paweł Pawlak Karolina Pawlak z siedzibą w Lesznie przy ulicy Bocznej 14.

Dane firmy:

NETKOM S.C. Paweł Pawlak Karolina Pawlak, 64-100 Leszno, ul. Boczna 14, NIP 696-16-07-060, Regon 411107004, mail netkom@netkom.iq.pl, tel. 0048 655296757.

 

Ochrona danych osobowych

1.        Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu www.e-netkom.pl, są przetwarzane przez NETKOM S.C. z siedzibą w Lesznie, przy ul. Bocznej 14.
Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:

1.        Realizacji umowy,

2.        Jeżeli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.e-netkom.pl.

2.        Dane osobowe nie są udostępniane innym osobom (czy podmiotom) dla celów marketingowych.

3.        Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie www.e-netkom.pl. Każdy klient po zarejestrowaniu się, ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Opisy i zdjęcia produktów

1.        Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.e-netkom.pl, kierowane przez NETKOM S.C. do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.

2.        Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.

Ceny

1.        Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.e-netkom.pl są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich (PLN).

2.        Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.e-netkom.pl wiążące są wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w sklepie stacjonarnym NETKOM S.C. mogą różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.

3.        W przypadku przekierowania klienta na stronę sklepu internetowego za pośrednictwem stron internetowych porównujących ceny towarów, cena podana przy towarze jest ceną promocyjną.

Zamówienia

1.        Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.e-netkom.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania. Zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia. Jeżeli danego towaru nie ma na stanie, ale mamy potwierdzenie, że niebawem się pojawi, a kliet wyrazi zgodę na dłuższe oczekiwanie, termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

2.        Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji. Informacja o przyjęciu zamówienia jest wysyłana do kupującego mailem, najpóźniej w ciągu kilku godzin roboczych od momentu przyjęcia zamówienia.

3.        Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.

4.        W przypadku chęci odbioru osobistego w salonie firmowym NETKOM S.C., złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna- sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru w sklepie, po zbadaniu przez klienta przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty.

5.        W przypadku zamówienia przez klienta towaru prezentowanego na stronie sklepu internetowego, w wyniku przekierowania klienta na stronę sklepu internetowego za pośrednictwem stron internetowych porównujących ceny towarów, nie jest dostępna opcja odbioru osobistego przez klienta w salonie firmowym NETKOM S.C.


*rezerwacja w salonie nie jest dostępna, jeśli klient został przekierowany do sklepu e- netkom.pl przez internetowe porównywarki cenowe.

6.        Jeżeli wartość zamówienia przekracza kwotę 5 500 PLN:

1.        I klient zawiera umowę, jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do dokonania przelewem płatności całej kwoty wskazanej w potwierdzonym, jako przyjętym do realizacji, zamówieniu.

2.        I klient nie dokonuje zakupu w ramach lub w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, zobowiązany jest do dokonania wpłaty zaliczki w wysokości stanowiącej różnicę między wartością przyjętego do realizacji zamówienia a kwotą 5 500 PLN.

7.        Sklep e-netkom.pl nie prowadzi sprzedaży hurtowej. Zamówienia składane przez jednego Klienta na produkt w ilości większej niż dwie sztuki mogą zostać anulowane lub zrealizowane na warunkach, jakie zaproponuje obsługa sklepu.

Dostawa

1.        Towar zamówiony w sklepie internetowym www.e-netkom.pl dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, UPS, oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej.

2.        Na czas otrzymania przesyłki składa się:

1.        Czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie przesyłki).

2.        Czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

3.        Przy każdym produkcie oferowanym w naszym sklepie, dostępna jest informacja o stanie magazynowym. W momencie przyjęcia zamówienia do realizacji, pracownik sklepu informuje o czasie realizacji zamówienia.

4.        Wraz z towarem wydawane są warunki sprzedaży wraz z regulaminem, dokument gwarancyjny oraz faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.

Sposoby płatności

1.        Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:

1.        Przed wydaniem towaru Klientowi:

1.        Przelew na rachunek bankowy NETKOM S.C.

2.        Przelew za pośrednictwem systemu ratalnego Żagiel.

2.        W momencie odbioru towaru:

1.        Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu NETKOM S.C.

2.        Gotówką do rąk przewoźnika lub doręczyciela, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

2.        Firma NETKOM S.C. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez NETKOM S.C. jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności (m.in. sprzedaż na raty).

3.        Firma NETKOM S.C. może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez konsumenta na piśmie pod rygorem nieważności. Konsument może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez NETKOM S.C. na piśmie pod rygorem nieważności.

Zwrot towaru

1.        Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. Adres do wysyłki: NETKOM S.C. ul. Boczna 14, 64-100 Leszno.

2.        Zwrot towaru, o którym mowa w pkt.1 odbywa się na koszt klienta. Sprzęt zwracany zgodnie z pkt.1, nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, a oprogramowanie dostarczone na nośnikach wraz ze sprzętem nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzęt może zostać zwrócony do nadawcy.

3.        Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.

4.        W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia pkt.2, umowę kupna- sprzedaży uważa się za niebyłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku, gdy ponosił je NETKOM S.C. i ew. inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru, NETKOM S.C. zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy ponosiła je firma NETKOM S.C.

5.        Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt, a o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i po uprzednim kontakcie z pracownikiem firmy NETKOM S.C. uszkodzony towar odesłać na adres: NETKOM S.C. ul. Boczna 14, 64-100 Leszno, na koszt firmy NETKOM S.C., lub nie odbierać przesyłki.

6.        Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

7.        Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt.1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.

8.        Firma NETKOM S.C. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

Procedura reklamacji

1.        Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa NETKOM S.C. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. NETKOM S.C. rozpatruje reklamacje jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

2.        Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji, klient jest zobowiązany do wysłania maila z informacją na ten temat, na adres: sklep@e-netkom.pl. Po odebraniu takiego maila, pracownik sklepu, najpóźniej w następnym dniu roboczym, poinformuje klienta o sposobie odesłania reklamowanego towaru.

3.        W mailu zwrotnym klient otrzyma instrukcje dotyczące sposobu wysyłki reklamowanego towaru, dane adresowe serwisu oraz zawartość, która powinna się znajdować w paczce.

4.        Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności: monitory, zestawy komputerowe, notebooki).

5.        Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.

6.        Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

7.        Do sprzętu musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją, kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje. Opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).

8.        Do reklamowanego sprzętu prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie NETKOM S.C. możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w firmie NETKOM S.C. i czy podlega naprawie gwarancyjnej.

9.        Pracownik serwisu ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.

10.     Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej:

1.        Klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt firmy NETKOM S.C. zgodnie z instrukcją otrzymaną w mailu. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany do klienta również na koszt firmy NETKOM S.C.

2.        Klient ma prawo wysłać sprzęt na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej; po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy NETKOM S.C.

11.     Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika niż wskazany w mailu, może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.

12.     Firma NETKOM S.C. nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.

13.     Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryje usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.

Serwis

1.        Przesyłki do serwisu prosimy wysyłać na adres:
NETKOM S.C.
ul. Boczna 14
64-100 Leszno

2.        Kontakt z serwisem:
sklep@e-netkom.pl
 tel. 602192169

Postanowienia końcowe

1.        Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

2.        Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych.

3.        Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.e-netkom.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

4.        Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.

 

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Cennik
Kontakt
GSM
tel. 602192169
Godziny działania sklepu
8.00-18 Poniedziałek - Piątek 9.00-13.00 Sobota
Informacje
Recenzje
Promocje
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 1 Gość
 online.
Zakupy na raty
2670195 wywołań od 29 listopad 2009